Pärlpyssel

Jag använder inte smycken speciellt ofta, men jag måste nog börja med det för det var roligt att göra halsband. Eftersom jag är lite av en hamster har jag sparat pärlor, köpta lite nu och då för att de kan vara bra att hitta någon gång. Förra veckan kompletterade jag på hobbyaffären vid busstationen (vad den nu heter). Det finns så många olika sorters vackra pärlor att pyssla med så att tillverka smycken skulle absolut kunna bli en hobby för mig.





Min sambo undrade om jag hade lite att göra då jag satt och sydde pärlor på mina nyinköpta fingervantar. De blev rätt så söta, tycker jag. :-)






Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Fina prinsessvantar!

2009-12-29 @ 19:59:59
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0