Barbiekläder och hästtäcke.

På biblioteket lånade jag två böcker med mönster på barbiekläder och tillbehör. Det var riktigt roligt att sy till barbiedockorn även om det var lite pilligt. Det blev två mantlar som egentligen ska passa till Ken, men jag tycker att de fungerar på Barbie också, en hatt, en klänning efter ett mönster på ett nattlinne och ett hästtäcke. Det kommer nog att bli mer barbiekläder i framtiden. Perfekt att få användning för alla små tygbitar som blivit över. Dessa mönster hittade jag i boken "Kläder och tillbehör till Barbie och Ken" skriven av Pia Hernö Munck.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Wow, vilka fina Barbiekläder! Vi får börja ha syjunta när vi träffas ;-)

2009-01-14 @ 21:44:18
URL: http://www.ingelaslekstuga.se/
Postat av: Rickard

Hej Helen

Sa du har oxa fastnat i bloggtrasket? :) Nar jag kommer hem sa far jag borja folja alla nya bloggar som startat!

Ha de bra!

2009-02-19 @ 17:55:28
URL: http://rockard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0