Fodral till kamera och MP3.

Barnen fick MP3-spelare i julklapp av sin farmor och farfar och de var väldigt uppskattade. Enligt T var det "julens bästa julklapp" och enligt L "den bästa julklappen någonsin". :-) Jag har sytt fodral till dem och barnen har själva valt vilka tyger de ville ha. Det är påsar med måtten 7 x 14 cm och fodrade med ett annat bomullstyg.

Det var väldigt enkla att sy och fort gick det så jag passade på att sy ett fodral till vår kamera också i samma modell. Det fodral vi hade var så stort och klumpigt och jag ville ha ett smidigare att ta med när vi skulle åka och fira det nya året. Fodralet blev klart men kameran glömde jag hemma.... 




Kommentarer
Postat av: Emma

Så fiffigt, en så skulle jag haft!

2012-01-21 @ 07:22:24
URL: http://mandelmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0