Sytt Sen Sist.

Inspirationen har inte varit på topp, så det har inte blivit sytt speciellt mycket. Den duktiga datorfirman lyckades dock rädda vår hårddisk och alla våra bilder var kvar. Därför blir det gamla bilder ett tag framöver.
 
 
Blus i trikå med silverfärgade prickar, sytt sommaren 2012. Tyget är en stuvbit köpt på Ohlssons Tyger och mönstret är från Sömnadsmagasinet 05/2011 (fast utan knapparna fram). Jag trivs i blusen, men första gången jag använde den spillde jag chokladglass på den och lyckas inte få bort en av fläckarna. Typiskt! Det blev en väldigt liten fläck, men den sitter mitt fram och syns och därför har nu blusen ett antal stjärnformade nitar på framsidan varav den ena över fläcken. Det gör inte så mycket utan blev helt ok.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0